1396-09-28 11:28
963
0
48014
با شعار محوری «تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی»

تجمع بزرگ یوم‎الله 9 دی در مصلی وحدت گرگان برگزار می‎شود

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از برگزاری تجمع بزرگ یوم‎الله 9 دی در مصلی وحدت گرگان خبر داد و گفت: این تجمع با شعار محوری «تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی» انجام می‎گیرد.

به گزارش گلستان ما ؛ نجیب‎الله تاری در دومین نشست برنامه ریزی ستاد بزرگداشت یوم‎الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» اظهار کرد: 9 دی باید نقطه اوج برنامه‎های تبلیغی و روشنگری برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان باشد.

وی با بیان اینکه در هفته بصیرت برنامه‎های تحلیلی و تبیینی در دستور کار ستاد بزرگداشت 9 دی قرار دارد، تصریح کرد: هر ساله تجمع بزرگ یوم‌الله 9 دی به صورت سراسری در تمامی شهرها، شهرستان‎ها و مراکز بخش‌ها برگزار می‌شود.

تاری افزود: با توجه به اهمیت 9 دی، امسال یک شعار محوری توسط ستاد مرکزی با عنوان «تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی» در نظر گرفته است که این شعار در تولیدات رسانه‌ای و تبلیغی مورد توجه دستگاه‌ها قرار بگیرد.

تاری بیان کرد : مقرر شد تجمع بزرگ یوم الله 9 دی روز شنبه با حضور آحاد مردم در سراسر استان برگزار شود که مقدمات آن در حال فراهم شدن است، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به عنوان دبیرخانه ستاد نسبت به تبلیغات و اطلاع‌رسانی اقدام می‌کند.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قرار است نسبت به سخنرانی شاخص کشوری برای تجمع 9 دی هماهنگی لازم را انجام دهد و سخنران برای همایش‎هایی پیرامون این مهم در سطح استان در حال پیگیری است.

جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از صدا و سیمای استان خواست تا با فضاسازی مناسب رسانه‌ای و تشکیل میزگردهای تبیینی به مناسبت ایام الله 9 دی اهتمام داشته باشد و برنامه‎های این ایام را اطلاع رسانی کند.

تاری گفت: اعزام سخنران و مبلغ به دانشگاه ها و مراکز آموزشی ، همایش های بصیرتی و تبیینی ، محافل شعر و نمایشگاه و نشست‎های مطبوعاتی و تریبون‎های بصیرتی از جمله برنامه هایی خواهند بود که از یکم الی هشتم دی ماه در استان برگزار می شود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.